הערכת שווי דירה

כמה שווה הדירה שלי

בעלי נכסים יקרים, אתם בטח שואלים כמה שווה הדירה שלי במידה וארצה למכור? 

אז אתם לא היחידים, רוב מדינת ישראל עסוקים בשאלה הזאת למרות שרובם אפילו שלא תמיד מתכננים למכור. ערך הדירה או שווי הנכס מעסיק אותנו בשל הרצון לדעת האם הרווחנו בשנים שבין הקנייה למכירה והאם עשינו עסקה טובה.

תוכן עניינים - הערכת שווי דירה ונכסים

איך לבדוק כמה הדירה או הנכס שלי שווים?

כיום יש המון ערוצי מדיה המתיימרים לתת תשובה לשאלה או יותר נכון מענה לבדיקת הערכת שווי דירה למכירה. כך למשל ; אתר מדלן, אתר יד 2 ,מחשבון Yadata יד 2 ,מחשבון מדלן \ מד מדלן ועוד. במאמר זה, נציג בפניכם דרכים מקובלות נוספות לקבלת אמדן שווי דירה. 

מאמר זה אינו מהווה המלצה לתחליף של הערכת נכס על ידי שמאי, אלא מציג את החלופות הקיימות למעוניינים בקיום בדיקת שווי נכס או הערכת מחיר נכס מקרקעין לפני מכירה על ידי סוכן נדל"ן המכיר את העסקאות והשטח.

לעומת מתווך נדל"ן או שמאי מקרקעין מוסמך אף לא אחד מן מחשבוני הנדל"ן והמדיות השונים לא נכנס אליכם הביתה ורואה מה מיוחד בדירה או בבית שלכם, למה דירתכם או ביתכם מעל מחיר השוק או מתחת למחיר השוק. את כל הדברים הללו רואים רק במראה עיניים ולשם כך איש מקצוע הבקיא בנתוני עסקאות , גם כאלה שטרם פורסמו כגון מתווך נדל"ן מקצועי שמלבד סטטיסטיקות יבשות. למשל, מתווך נדל"ן הבקיא בעסקאות, עשוי בהחלט להבין את הערך המוסף של כל דירה ובית ובין היתר חשוף בעבודתו מהשטח, לביקוש הנוצר על ידי הקונים וגם יודע על עסקאות שטרם השתכללו בנתוני רשות המיסים וכיו"ב.

בדיקת הערכת שווי דירה עם מתווך

נעים מאוד, שמי עידן אבו, בעלים של סוכנות הנדל"ן המצליחה REAL Herzliya (ריל הרצליה – בית אמיתי לנדל"ן) , בשנים האחרונות ליווינו עשרות בעלי נכסים מרוצים במכירת ביתם, ואיתרנו עבור לקוחותינו, לעיתים מתוך מאגר נכסינו דירות ונכסים לקנייה והשכרה בעיר הרצליה והסביבה. 

לתושבי הרצליה והסביבה, אנו מעניקים שירות מקצועי להערכת שווי דירה או כל נכס תוך 24 שעות בלבד. אנו בשלב הראשוני נתאם פגישה אצלכם בנכס. אני באופן אישי אגיע עד אליכם לבית הלקוח על מנת להתרשם מהנכס, לשבת אתכם ולקבל פרספקטיבה לכמה הבית שלכם שווה בהרצליה והסביבה. לאחר מכן, אנו מציעים את שירותנו לשיווק הנכס באופן המעלה את הסבירות שלכם למקסום מחיר העסקה ולקבלת מחיר ותנאים טובים יותר בעזרת השירות שלנו.

שלב ההתרשמות מהדירה

רגע לפני שנגיע לפגישה עמכם בנכס, אחרי שסיפרתם לנו על הנכס, אנו נבצע בדיקות לנכס ברמת הטאבו, העירייה וכל נתון אמין נוסף שישפוך לנו אור על הנכס, האזור והדירה שלכם בפרט. לא פעם אנו מגלים מכשולים שדורשים התייחסות עוד לפני יציאה למכירה. כמו כן, לעיתים אנו מפתיעים לטובה בעלי נכסים עם מידע חיוני שדווקא משפר את מחיר העסקה האפשרי.

בשלב הראשן אנו מגיעים להתרשם מהדירה שלכם, אנו בטוחים כי יש יתרון משמעותי לאדם מקצועי שמגיע ומתרשם מהנכס, כי לכל דירה או נכס יש את הייחודיות שלו ואת האופי שהוא מביאה איתו. וכך, לכל דירה יש את המחיר שלה.

אחרי ההתרשמות שלנו בנכס וביצוע בדיקות מקדימות שביצענו על האזור ובפרט על הנכס שלכם, אנו נבצע בדיקת שווי דירה בין היתר בהתייחס לנתונים ולמאפיינים הייחודיים והמיוחדים של הנכס שלכם. הבדיקה מתנהלת ומבוצעת על ידי בעלי המשרד, עידן אבו, יועץ נדל"ן מומחה בהרצליה ובעל ניסיון בהערכות שווי ראשוניות לפני מכירה או קניה של נכסים בהרצליה והסביבה. 

בדיקתנו כוללת אמות מידה שפיתחנו והקריטריונים להערכת שווי דירה

  1. מחירי הדירות באזור הבית שלכם.
  2. עסקות קודמות באזורים סמוכים.
  3. עסקאות קיימות \ עסקאות שטרם השתכללו בנתוני רשות המיסים.
  4. האם יש צפי לשינוי הנכס כמו תמ"א או פינוי בינוי או תכנית בניין עיר בסביבה.
  5. האם הדירה משופצת או זקוקה לשיפוץ.
  6. האם יש מעלית בבניין.
  7. האם יש חנייה בטאבו לבעלי הדירה.
  8. כיווני האוויר של הדירה .
  9. בדיקת מרחק לאזורי מסחר, פנאי, תעשיה, פארקים, תחבורה ציבורית וכיו"ב.
  10. האם הדירה פונה לנוף פתוח או האם יש מולה בניין או כביש ראשי.
  11.  האם יש מרפסת, מחסן, תוספות או שדרוגים מיוחדים.
  12. מאפיינים מיוחדים אשר לא נמדדים בסטטיסטיקות או נתוני עסקאות יבשים.

 

על ידי השירות שלנו, כל יתרונות דירתכם יוצגו במלואם לקונים ומתעניינים, נבצע חשיפה מירבית למאגרי לקוחותינו ולמתווכי הרצליה באמצעות שיתופי פעולה, נבצע פעולות רבות נוספות למקסום מחיר העסקה תוך יצירת אטרקטיביות שיווקית ומיתוגית ייחודית לנכס שלכם. עידן אבו 054-5326522 , מומחה למכירת נדל"ן בהרצליה.

כמה הבית שלי שווה - הערכת שווי נכס דירה

לאחר ההתרשמות בנכס השאלה הראשונה שרבים שואלים אותנו היא – אז כמה שווה הבית שלי? 

איך לדעת כמה שווה הבית שלי?

לפי כל הקריטריונים לעיל, ומאפיינים רבים נוספים, תלוי אזור, אנו נבצע הערכת שווי דירה למכירה. בעזרת ניסיון של שנים אנו נדע בכמה הבית שלכם צפוי להימכר והאם כדאי לצאת לשיווק כעת או שעדיף להמתין. כמו כן, נתכנן ונבנה ביחד מסלול נכון למכירה, מבחינה אסטרטגית, מיתוג הנכס, שיווק ממוקד ורחב ועוד כלים ייחודיים נוספים המתאפשרים מכוח מאגר לקוחותינו הרחב וקשרינו בענף הנדל"ן בעיר הרצליה ובישראל.

אחרי ביצוע הערכת שווי לנכס שלכם, אנו דואגים לבצע פגישות קונים בנכס. אנו נביא אליכם לקוחות אמיתיים בלבד. כאלה שקיבלו אינפורמציה מלאה על טיב הנכס ומאפייניו טרם קיום פגישות.

לעיתים מוכרי דירות שניסו למכור ללא עזרת איש מקצוע, מספרים לנו כי הם יצאו למכירה באופן פרטי "אתה לא מבין מגיעים המון אנשים" ואני שואל אותם נו אז למה אתם לא סוגרים?

לא פעם העניין טמון בעובדה שמכירת נכס היא עניין מורכב, סבוך ומלא ברגש. אופן הטיפול בקונים הנו משמעותי ומכריע פעם אחר פעם את האופן בה העסקה תיסגר. 

יש חשיבות אדירה לצד שלישי – מתווך אמין ומקצועי בשמירה וייצוג האינטרסים האמיתיים שלכם במכירת נכס. 

שאלה נוספת המתעוררת אצל מוכרים רבים השוק הנדל"ן הישראלי הנה, האם למכור לבד או עם תיווך בלעדי? האם למכור דירה עם מתווך או לבד זו שאלה המעסיקה רבות ממוכרי הנכסים בישראל זאת בשל העובדה כי לכאורה, מוכר דירה עשוי לחשוב בטעות שמא, אם ימכור בכוחות עצמו יחסוך את דמי התיווך. אנו עדים על בסיס יומי על טעות חוזרת ונשנית זו, בה בעלי נכסים שמכרו במהירות נכסים כאשר "התגאו" בפנינו על כך, התברר להם בדיעבד שמכרו לא פעם במאות אלפי שקלים מתחת למחיר השוק. 

אדם מקצועי יכול להעריך את הנכס ברמה קפדנית ויסודיות כך שהנכס יצא לשיווק נכון ויימכר טוב ומהר מספיק, תוך עבודה ממוקדת וחשיפת הנכס למספר מרבי של קונים פוטנציאלים, גם כאלה שכלל לא חשבו על האזור, הסביבה, הרחוב או אפילו העיר.

כאשר יש "תנועה טובה" לנכס זה לא מספיק. מתווך נדל"ן מקצועי, יודע להפחית את כמות הפגישות למינימום תוך סינון מראש של קונים פוטנציאליים בין עשרות קונים המצויים במאגר שלנו, וקונים הפונים אלינו במסגרת הליכי השיווק והפרסום המגוונים והייחודיים שאנו מפעילים. 

טרם תיאום סיור עם קונה פוטנציאלי, אנו מבצעים תשאול ובירור צרכים מקיף כך שאנו יודעים בדיוק מה מתאים לכל קונה וקונה ולמה כדאי לנו להביא אותם דווקא לבית שלכם. לכן, אנו נבחר ב"פינצטה" לקוחות שירצו לקנות את הבית שלכם במחיר הנכון ולא יגיעו סתם להתרשם.

אנו בטוחים שעם עבודתנו, שיטותינו, מאמצינו והכלים הרבים שלנו בענף הנדל"ן, הנכס שלכם יימכר במחיר מעולה ובזמן קצר תוך שקיפות מלאה ושליטה מלאה שלכם בקבלת ההחלטות בדרך.

חשוב לציין, ככל שתגיעו יותר מוכנים לתהליך מכירת הדירה הסיכוי למכור את הדירה שלכם במהירות ובקלות יהיה גדול יותר ולא פחות חשוב כך תוכלו למקסם את הרווחים שלכם על הדירה.

תהליך המכירה והקנייה במקביל

אחרי שקבענו מהו המחיר לדירה שלכם ואחרי שסיננו אצלנו לקוחות להם הנכס יכול להתאים- מתחיל תהליך המכירה.

הלקוחות מגיעים, מתרשמים ולאט לאט אתם- בעלי הנכס מקבלים הצעות מחיר ועד שמחיר יהיה לשביעות רצונכם אנו נתקדם.

באמצעות מאמצינו המשא ומתן שאנו ננהל בשמכם, רק כאשר השגנו עבורכם את המחיר והתנאים ששני הצדדים (המוכר והקונה) יהיו מרוצים אז אנחנו מתקדמים לתהליך של חתימת החוזה.

נוסף על שיווק הנכס, תמחור ואיתור הקונים המתאימים, אנו מנהלים בשמכם משא ומתן מקצועי עד לסגירת כל פרטי העסקה לרבות : מחיר החוזה, פריסת התשלומים, תחולה וכיו"ב. כך שאנו מביאים לעורכי הדין את העסקה נקייה ורק נותר להם לנסח חוזה מותאם ולבצע בדיקות משפטיות נוספות. 

בין אם יש לכם עורך דין מטעמכם לשלב סגירת העסקה, ובין אם לאו, אנו נציע לכם עורכי דין מומלצים מטעמנו אשר יוכלו לייצג אתכם בתהליך או לחלופין, אתם תשכרו שירותיו של עו"ד מטעמכם. 

במקביל, במידה והקונים זקוקים למשכנתא לקניית הנכס או הדירה, למשרדנו יש יועצי משכנתאות שעובדים עם הבנקים השונים לקבלת משכנתא מיידית ובתנאים טובים. 

זאת ועוד, במקביל לתהליך המכירה אנו דואגים עבורכם המוכרים, ככל ותרצו לרכוש נכס כנגד הנכס הנמכר, לקבל מידע על מגוון רחב של נכסים המוצעים למכירה באותה נקודת זמן. אנו נציע לכם רק את הנכסים המתאימים לצרכים ולדרישות שלכם. אנו נעשה את כל הדרוש על מנת למצוא לכם נכס מתאים. אחרי תשאול יסודי ובירור צרכים מדויק שנבצע ביחד, נקיים התרשמויות במספר נכסים.

אז למה חובה מתווך נדל"ן בהערכת שווי נכס? (ובמכירת נכס)

בשיחותינו עם מוכרים פוטנציאליים, אומרים לי בשיחות טלפון- "אני לא צריך מתווך שיראה את הדירה אני יכולה להראות בעצמי", "אני יודע/ת כמה הבית שלי שווה" "עשיתי בדיקה במדלן להערכת שווי דירה" "עשיתי חישוב שווי דירה במחשבון יד שתיים", "אני אלוף במשא ומתן" וכיו"ב.

אז אחרי שפירטנו לעיל כמה חשוב להיעזר במתווך למכירה וקניה של נכס, אנו מציעים לכם לשקול שימוש בשירות שלנו. השירות שלנו נחוץ והכרחי לקבלת התוצאות מיטביות. כאמור לעיל, שירות זה אינו מהווה שמאות. שמאות מבוצעת על ידי שמאי מוסמך. אנו פשוט מכירים את השוק היטב ולכן, באפשרותנו להעניק לכם אמדן שווי דירה על סמך המידע שיש רק ברשותנו לא פעם , אנשי השטח. 

השירות שלנו ללא עלות ואינו מחייב אתכם בשום צורה או שלב.  

לייעוץ שווי דירה מקצועי ממתווך מקצועי המגיע לביתכם, פשוט חייגו אלינו 054-5326522 או השאירו פרטיכם מטה. עידן אבו, מומחה למכירת נדל"ן. ריל REAL – בית אמיתי לנדל"ן !

idan passport
השאירו פרטים ונחזור בהקדם