התחדשות עירונית בהרצליה - תמ"א 38 בהרצליה

תמ''א 38 הרצליה - התחדשות עירונית הרצליה

התחדשות עירונית בהרצליה נפוצה בעיקר במתכונת של תמ"א 38. תכנית זו פירושה – תכנית מתאר ארצית שמספרה הסידורי הנו 38 ומכאן שמה. תכנית זו נועדה ליצור עידוד של חיזוק או בניה מחדש של בנייני מגורים שאינם עומדים בתקן 413 (תקן ישראלי לבניה נגד רעידות אדמה) אשר נכנס לתוקפו ב1.1.1980 ולכן, בניינים אשר היתר הבניה שלהם התקבל לפני תאריך זה, זכאים לכאורה להיכלל בתכנית (קיימים תנאים נוספים אשר צריכים להיבחן לגופו של עניין – לשיחת ייעוץ חייגו 054-5326522 – עידן אבו )

תוכן עניינים - התחדשות עירונית ותמ"א 38 בהרצליה

למה כלל יש פרוייקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38 בהרצליה?

בשל מחסור בעתודות קרקע בעיר הרצליה ובמרכז הארץ בכלל, יזמים רבים מבינים את היתרון שבביצוע פרויקטים של תמא בהרצליה. פרויקט מסוג זה, בו מרכיב הקרקע פשוט לא קיים מהווה הזדמנות מצוינת עבור יזמים ומשמש תמריץ לבעלי דירות כאחד להינות מבניין חדש או מחוזק ומשופץ, דבר המעלה לעין שיעור את ערך השוק של הנכס. עבור היזם, מאחר והקרקע שייכת לבעלים, מוענקת מעין הטבה של זכויות בניה בתמורה להתחייבות היזם לחזק או להרוס ולבנות מחדש את הבניין עליו נסוב הפרויקט.

יש לומר כי לוועדה המקומית לתכנון ובניה שיקול דעת מכריע במתן ההטבה של זכויות בניה במסגרת פרויקטים של תמא 38 הרצליה ואישורן של תכניות התחדשות עירונית הרצליה.

 

בשנים האחרונות הוכרו כמה וכמה מתחמי פינוי בינוי בהרצליה כאשר במוקד קיימות מספר שכונות המצויות זה עתה בתהליכים שונים. למשל , בשכונת נווה ישראל, חברת ישראל קנדה מבצעת כיום בניה ענפה של במסגרת מתכונת של פינוי בינוי –  שם במשך שנים ארוכות התאגדו הדיירים והמתינו לקבלת היתר בניה להריסה ולבניה מחדש של המתחם והנה, בשנת 2021, יצא לדרך פרויקט הגפן הרצליה פינת גליל ים. כשמו, הפרויקט אמנם ממוקם על רחוב בר כוכבא בשכונת נווה ישראל, אך נהנה מנגישות גבוהה לשכונת גליל ים בעקבות הכביש אשר נסלל בשנת 2020 ומחבר בין שכונת גליל ים ושכונת נווה ישראל.

 

למשרדנו ידע ומומחיות בעיקר הרצליה ואנו נחשפים מידיי יום לנכסים ופרויקטים של התחדשות עירונית בהרצליה לפני כולם. אם ברצונכם לשמוע על פרויקטים של פינוי בינוי בהרצליה, תמ"א 38 בהרצליה ונכסים מעניינים נוספים, פשוט התקשרו אלינו ונשמח להציע לכם מגוון רחב של פרויקטים ודירות בהרצליה. 

מתחמי פינוי בינוי בהרצליה

בשנים האחרונות הוכרו כמה וכמה מתחמי פינוי בינוי בהרצליה כאשר במוקד קיימות מספר שכונות המצויות זה עתה בתהליכים שונים. למשל , בשכונת נווה ישראל, חברת ישראל קנדה מבצעת כיום בניה ענפה של במסגרת מתכונת של פינוי בינוי –  שם במשך שנים ארוכות התאגדו הדיירים והמתינו לקבלת היתר בניה להריסה ולבניה מחדש של המתחם והנה, בשנת 2021, יצא לדרך פרויקט הגפן הרצליה פינת גליל ים. כשמו, הפרויקט אמנם ממוקם על רחוב בר כוכבא בשכונת נווה ישראל, אך נהנה מנגישות גבוהה לשכונת גליל ים בעקבות הכביש אשר נסלל בשנת 2020 ומחבר בין שכונת גליל ים ושכונת נווה ישראל.

למשרדנו ידע ומומחיות בתיווך דירות בהרצליה ואנו נחשפים מידי יום לנכסים ופרויקטים של התחדשות עירונית בהרצליה לפני כולם. אם ברצונכם לשמוע על פרויקטים של פינוי בינוי בהרצליה, תמ"א 38 בהרצליה ונכסים מעניינים נוספים, פשוט התקשרו אלינו ונשמח להציע לכם מגוון רחב של פרויקטים ודירות בהרצליה. 

עידן אבו, וצוות ריל הרצליה 054-5326522.

קידום פרויקט התחדשות עירונית אצלכם בבניין

בעברי (כעו"ד מקרקעין מוסמך) שימשתי באחת מפירמות עורכי הדין המובילות בישראל, גורם המקדם פרויקטים של התחדשות עירונית לרבות, הכנה וכתיבה של חוזים, ייצוג יזמים בהתחדשות עירונית ואף החתמה של דיירים על פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 ועד הוצאת מכרזים בין יזמים בייצוג דיירים.

כיום, משרדי עוסק בייעוץ נדל"ן מתקדם בעיר הרצליה ומתוקף כך, רכשתי במהלך השנים בענף הנדל"ן קשרים בין אישיים עם יזמים, קבלנים ואנשי שטח מהשורה הראשונה המאפשרים למשרדנו לייצג אתכם נאמנה כנציגי החתמה / איגוד הדיירים והוצאה למכרז יזמים / ליווי דיירים מול יזמים ועוד.

ככל והנכם מעוניינים לבצע פרויקט של התחדשות עירונית אצלכם בבניין, נשמח להיפגש עמכם, להסביר ולהציג בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם ואת קשת האפשרויות הפרוסות בפניכם באמצעות השירות שלנו.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף על האפשרות לקידום פרויקט התחדשות עירונית אצלכם בבניין בהרצליה

עידן אבו (עו"ד ומגשר מוסמר), 054-5326522 בעלים של סוכנות הנדל"ן ריל הרצליה

התחדשות עירונית בהרצליה - רגולציה - מינהלת התחדשות עירונית

חודש יוני בשנת 2019 הוקמה בעיריית הרצליה מינהלת להתחדשות עירונית לצורך קידום והנעה של תהליכי התחדשות עירונית ותכנון עירוני ראוי. באמצעות המינהלת, הושם דגש דווקא על שילוב של תהליכים חברתיים במסגרת התכנון של המרחב הציבורי, תוך פיתוח מרקם קהילתי לצד הרובד העירוני הבנוי. 

בעיריית הרצליה, השכילו והבינו שהצורך והאופן בה התחדשות עירונית יכולה לצבור תנופה, כך יש לרתום את התועלת בחידוש העיר גם לפיתוחה של העיר הרצליה על כל רבדיה לרבות כלכלה וחוסן העיר.

מינהלת ההתחדשות העירונית, הנה חלק ממחלקת ההנדסה בעיריית הרצליה. כמו כן, מטרתה להעניק תמיכה וליווי ומענה מקיף לתושבי העיר הרצליה ואף ליזמי נדל"ן הפועלים בענף התחדשות עירונית הרצליה.

כך, המינהלת נועדה לאפשר מתן מידע מקצועי ונגיש תוך הבנה כי הליכי התחדשות עירונית נמשכים על פני שנים ומלווים את העוסקים והנוגעים בדבר ובטהיות רבות.

על מנת לעזור לכם, לשפוך ולו מעט אור על עולם התחדשות העירונית בהרצליה, משרדנו תמיד זמין עבורכם לכל שאלה, התייעצות ואף קידום הליכי התחדשות עירונית, יד ביד תוך שקיפות וליווי, הקשבה וקידום פרויקטים. 

על פי נתוני העירייה, כיום מקודמות כ – 100 בקשות להיתרי בניה מכוח תכנית תמ"א 38 בהרצליה ועוד כ-40 תכניות בניין עיר (תב"ע)

למשרדנו כל הכלים לסייע לכם בקידום פרויקטים בהתחדשות עירונית, תוך סיוע לאגד ולרתום את הדיירים למהלך משותף. אנו פועלים בכל זמן במרץ רב על מנת להעניק לתושבי הרצליה שירות אישי, מקצועי ויוצא דופן בעולמות הנדל"ן כולל ליווי אישי וצמוד במכירת הדירה , סיוע בהערכת שווי הנכס או הדירה שבבעלותכם ועוד.

לשאלות, ייעוץ והכוונה לפני מכירה או קניה אשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

עידן אבו, בעלים 054-5326522

מומחה לנדל"ן בהרצליה

ריל REAL Herzliya

בית אמיתי לנדל"ן!

idan passport
השאירו פרטים ונחזור בהקדם